loading...
يا اباصالح المهدي ادركني...
پارسا بازدید : 43 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بسم رب المهدی

دوستان من میخوام یک حرفی بزنم گرچه من هنوز در حدی نیستم که برای شما حرفی بزنم اما چون تجربه کردم میخوام به شما هم بگم،دوستان من ۱۹ساله هستم گرچه کوچیکم اما خوب تجربه این کارو دارم من توی زندگی خودم خیلی اشتباه های کردم اما یک شب  توی خیابون نشتم و فکر کردم گفتم آیا الان وقتش نیست؟آیا الان وقت این نیست که دیگه بس کنی؟اینقد که اشتباه رفتی به کجا رسیدی الان ۱۹سالته و یادت نیست چجوری این ۱۹سال گذشت ولی هنوزم وقته، وقتشه که دیگه بس کنی مگه چقد عمر میکنی راه خدا راهی دیگه ای است راه خدا بدون دلشوره ست دوستان همه و همه یک روز یک شب جایی آروم بشینین فکر کنین بگین آیا این راهی که ما میریم درسته، به نتیجه میرسی که راه راست میری یا نه اگه که خدایی باشی راهت خدایی باشه که راحت میشی اما اگه راهت بی راه باشه دلت میشکنه میفهمی که چه اشتباههای کردی با خودت میگی که خدا منو نخواهد بخشید اما بر عکس خدا خیلی مهربونه دوستان باید راهمون راه خدایی باشه نه راه شیطونی

خودتون قضاوت کنید:

www.emam-zamane1.blogfa.com

دوستان نظر یادتون نره منتظرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مهدي جان... قرن‌هاست که چونان با کوله‌باری از هجران از متن تاریخ گذشته‌ام. هر از گاهی در سایه درختی، پناه‌گاهی جسته‌ام، اما باز هم همگام با طوفان حوادث و همراه با کاروان جهاد، در پی وصال تو رهسپار شده‌ام. هستی در انتظار توست، زمین در انتظار بارش عدل تو، گل در انتظار تابش قامت رعنای تو، دریا در انتظار مروارید وجودتو، آسمان در انتظار ستاره فروغ تو، بهار در انتظار فرمان تو، و دنیای انسانیت منتظر ظهور پر برکت توست. (اكثر مطالب اين وبلاگ از سايت تبيان جمع آوري مي شود....) (اين وبلاگ در راستاي آشنا نمومدن شما با فرهنگ مهدويت ساخته وپرداخته شده است... وبه موضوعات اجتماعي وفرهنگي جامعه نيز مي پردازد...) -از شما نيز خواستاريم در جهت بالابردن كيفيت مطالب نيز ماراياري كنيد... ممنون ومتشكر از شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ads

     http://up.m-yeganeh.ir/baner1.gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 409